Dag 99 Epiloog - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu Dag 99 Epiloog - Reisverslag uit Drimmelen, Nederland van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu

Dag 99 Epiloog

Blijf op de hoogte en volg Ans en Wim

27 Juni 2019 | Nederland, Drimmelen

Epiloog: 27 juni 2019 De Bus is THUIS.

Vandaag kregen we bericht van de garage, dat onze bus gereed was om weer op vakantie te gaan.
Het technisch gedeelte (motor etc) is gerepareerd en de reparatie van een deel van de bumper incl. spuiten doen we over een paar weken.
Dus wij ook niet flauw, ophalen die bus en zondag er weer op uit!
Dat was weer een vertrouwd gevoel en een vertrouwd gezicht onze bus weer op de eigen oprit.
Morgen wassen en inruimen, zodat we zondag naar het zuiden kunnen: Stukje Duitsland, Stukje Luxemburg, stukje Belgie. Vermoedelijk zijn we rond 14 juli weer terug. IJs en stenen diende!
Van deze korte vakantie maak ik geen Blog, dus dit stukje is gelijk de Epiloog van onze Zwedenreis:
Na zo’n 7000 km, waarvan 2000 met de bus en 5000 met de leencamper zien we om in verwondering, verbijstering, verdrieting, verbozing en teleurstelling, maar ook in dankbaarheid, dat het niet erger was dan dit: Geen persoonlijk letsel.
En dat er nog altijd ook leuke dingen zijn waarvan we echt hebben genoten.
Goed, we zijn 7 mei vertrokken met een doel en een reis voor ogen, die we bij lange na niet hebben kunnen benaderen.
Dat is zo en dat vinden we behoorlijk jammer!
Het ongeluk met de steen, maar één keer aan de zelfde steen gestoten, De stroperigheid etc. van de ANWB-centrale, de inschatting van de garage in Zweden, het wachten op antwoorden, de omvang van de leencamper, het slechte weer in Noord-Zweden etc. hebben NIET bijgedragen aan een positieve vakantie-ervaring.
De hulp van campingbeheerders, jullie meelevende reacties, de mooie wandelingen, de prachtige natuur, de waterkanten en zonsondergangen, Ölland, Kyrkestad, Storforsen en zoveel ander moois hebben WEL bijgedragen aan een positieve vakantie ervaring.
Het was een vakantie om nooit te vergeten….
We hebben onze eigen bus weer beschikbaar.
Zondag weer op stap.

• 27 Juni 2019 - 15:24

N & R:

Mooie samenvatting van het geheel. Fijn dat jullie het eigen materiaal weer hebben en wij wensen jullie nog 2 heerlijke weken.

• 27 Juni 2019 - 15:26

E&S:

Mooi zo, blik naar voren, inpakken en wegwezen! Goede reis!

• 27 Juni 2019 - 15:52

Hans En Karin:

Fijn dat de camper er weer is!
    Alvast weer een fijne en schadeloze vakantie gewenst.
    Geniet er van.
    Liefs Hans en Karin

• 27 Juni 2019 - 16:13

Gonnemieke:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.
    Een reis vol met hindernissen. De noordkaap blijft
    op jullie verlanglijstje staan.
    Ik ben dinsdag terug gekomen van de Caribische cruise
    Geweldig genoten. Jullie nog een fijne vakantie de komende weken
    Groetjes Gonnemieke.

• 27 Juni 2019 - 16:59

Jan:

Gelukkig dat jullie weer thuis zijn en met jullie eigen
    Gezellige ‘ rijdende huisje’ op de stoep.
    En wat een mooie epiloog schreef je, en wat hebben wij genoten
    Van jullie blogs: je bent een taalkunstenaar Wim !!!!
    Fijn dat jullie de ‘op reis gaankriebels’ alweer hebben: hopelijk gaan jullie samen nog veel mooie vakantieweken maken : die hebben jullie echt verdiend!!!
    Veel plezier, hartelijke groeten en tot gauw.

• 27 Juni 2019 - 17:46

Jack En Agnes:

Hoi Wim en Ans,
    Het is wel een heel verhaal! Ik heb wel eens een definitie gehoord van wat vakantie is. Vakantie is dingen doen en beleven die je niet doet en beleeft als je thuis blijft. Nou aan die definitie voldoet jullie vakantie wel. Het blijft jammer dat de vakantie niet heeft gebracht wat jullie verwacht hadden. Maar de positieve herinneringen blijven het langst hangen.
    Mooi dat jullie vertrouwde bus weer terug is. En veel plezier de komende 2 weken.
    Gr J&A

• 27 Juni 2019 - 20:15

Alien:

Ha Ans en Wim,
    Leuk dat jullie nog een epiloog schrijven.....
    Eind goed....Al goed

• 28 Juni 2019 - 04:49

Sonja Van Der Burg:

fijn nog 2 weken in jullie eigen bus op vakantie. Ga er nog maar even van genieten.
    Groetjes Joop en Sonja