45 Home sweet home - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu 45 Home sweet home - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu

45 Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Ans en Wim

27 Juni 2015 | Nederland, Raamsdonksveer

45 Home sweet home
27 juni 2015

Wij zijn weer thuis.
Over de thuisreis valt alleen te vertellen dat deze voorspoedig ging met mooi weer en via snelwegen.
De stal lonkt.
We hadden een rustige nacht gehad op de camperplaats in Escalles, uiteindelijk stonden we met 3 buscampers.
Mooi weer bij het ontwaken, Na vertrek eerst onze wijnvoorraad bijgevuld en daarna als een speer naar huis.
Om half vijf kwamen we thuis in een schoon en keurig huis en een meer dan volgroeide tuin.
Dankbaar zijn we dat we deze reis mochten meemaken, zonder noemenswaardige tegenslagen, in goede gezondheid volbracht.
De camper heeft ons 6900 km voortgestuwd door heel het eiland, zonder haperen.
We hebben alle soorten weer gehad, behalve een hittegolf. Onze hoogst gemeten temperatuur was 23 graden onze laagste 2.
Mooie dingen gezien, ook tegenvallende dingen echt een afwisselende reis door een deels druk UK en deels stil en verlaten UK.
Positieve uitschieters waren er veel : oa Wells cathedral, Schotland (vooral Highlands)zowel de kust als de single track roads in het binnenland, Kintyre, Snowdown nat. park, Dartmoor, Yorkshire moor, Kusten rond Landsend en noem maar op.
We prijzen ons gelukkig hiermee ook met de reacties van de achterblijvers zijn we erg blij..
Blij om familie en vrienden weer te zien.
Het gewone leven roept, maar met blijvende herinnering aan deze mooie reis…

• 27 Juni 2015 - 22:53

Hans En Karin:

WELKOM THUIS

• 27 Juni 2015 - 22:55

Jenny:

Fijn om te horen dat jullie weer goed zijn thuisgekomen. De eerste dagen zal best nog even wennen zijn, en nagenieten van jullie mooie herinneringen. Ik heb van al jullie reisverslagen genoten, en ik hoop wanneer jullie weer een beetje "geworteld"zijn thuis, een keer naar jullie toe te komen om de foto's te zien.

• 28 Juni 2015 - 00:13

Cor En Jacqueline:

Genoten van jullie enthousiaste verhalen vanavond onder het genot van een glas wijn zoals vanouds
    Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.

Liefs cojacq

• 28 Juni 2015 - 00:13

Cor En Jacqueline:

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn.

Liefs cojacq

• 28 Juni 2015 - 16:29

Ronald &Nicole:

Hallo Ans en Wim,
    Bedankt dat we weer mee mochten op jullie reis. We hebben genoten.
    Fijn dat jullie zonder noemenswaardigheden weer thuis zijn gekomen en zo'n mooie reis hebben kunnen maken. (Die duim vergeten we dus maar en die airco, jammer maar ach, komt wel goed)
    Tot de volgende keer.
    Groetjes.

• 29 Juni 2015 - 09:09

A:

Hallo lieve mensen,
    Zag jullie zondag in de kerk, maar ik moest meteen weg dus helaas geen verwelkoming in persoon.
    Blij dat jullie weer terug zijn. Kom eerst maar op orde en daarna spreken we wel af.

• 30 Juni 2015 - 22:12

Jack En Agnes:

Hoi Wim en Ans,
    Welkom terug na jullie avontuurlijke reis. Door de drukte vóór onze vakantie en de vakantie zelf hebben we jullie niet op de voet gevolgd. Maar we gaan jullie verhalen teruglezen en hopen binnenkort weer eens bij te praten. Groeten uit zeer warm Macon, morgen zijn we weer thuis, maandag weer aan het werk.
    Jack en Agnes

• 19 Juli 2015 - 09:54

Hoi Ans en Wim,

Hier dan eindelijk de beloofde reactie!

• 19 Juli 2015 - 10:56

Hoi Ans en Wim,
    Ik had een heel verhaal geschreven en dan staat er maar 1 zinnetje. Dit wordt de 2de poging.
    Hier eindelijk de beloofde reactie. Wat een prachtige verhalen Wim. Het is alsof wij samen met jullie op reis zijn geweest. Je zou er een boek van kunnen maken. Het nam dan ook wat meer tijd in beslag dan ik had gedacht om alles te lezen.

• 19 Juli 2015 - 10:59

De Buurtjes:

Weer niet alles geplaatst. Je kan kennelijk maar een beperkt aantal regels doorsturen. De rest wat geschreven is, zullen we jullie wel vertellen als wij jullie zien.