Noorwegen dag 25 Vikersund dag 3 - Reisverslag uit Vikersund, Noorwegen van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu Noorwegen dag 25 Vikersund dag 3 - Reisverslag uit Vikersund, Noorwegen van Ans en Wim Wiessner - WaarBenJij.nu

Noorwegen dag 25 Vikersund dag 3

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Ans en Wim

24 Juni 2014 | Noorwegen, Vikersund

Noorwegen dag 25, Vikersund dag 3, 24 juni 2014
Vandaag heeft de Camper rust gehad en Ans ook.
We zijn vandaag nog maar een dagje op de camping gebleven. Ans had redelijk geslapen, maar wel veel pijn. Om 10.30 uur buiten ontbeten. Dat was niet zo’n succes, want het gebruik van haar linker voet deed zo’n pijn, dat ze er tranen van in de ogen kreeg. We hebben het gebruiik van de krukken aangepast, zodat ze alleen nog maar op haar rechter been steunt. Dat gaat beter, maar ze blijft voor de rest van de dag maar op bed. Zittend of liggend en dat verzacht veel. De enkel is flink gespannen/gezwollen.
Ik beredder het huishouden zo’n beetje en geniet ook van het lekkere weer.
’s middags ga ik op de fiets boodschappen in het dorp doen.
Verder kregen we aardige reacties met als advies om vooral de vakantie af te maken en vooral niet als een speer naar huis te gaan.
Voor dat eerste hebben we dus ook gekozen.
Morgen gaan we nog een keer richting Zweden om rond het weekend in Denemarken uit te komen.
Hoe het gaat zullen we wel zien.
We verwachten nog een mooie tijd tegemoet te gaan…..

• 24 Juni 2014 - 19:40

Kelsa:

Zo is het: niet kniezen, maar doorgaan!
    Dus lekker nog een aantal dagen genieten van het vakantie vieren, ma lekker vertroetelen, pa een beetje stoffen en vegen en boodschapjes doen. Komt helemaal goed. Jullie kunnen ook nog niet terug komen, want ik heb nog geen tijd om alle spinnenraggen en stapels post weg te werken die er in de loop van weken zijn ontstaan. Dus relax, tandje langzamer en lekker veel vanuit de camper genieten van de mooie omgeving! XXX

• 24 Juni 2014 - 19:45

Sprang:

Tempo dulu, lekker rustig aan dan kunnen jullie toch nog genieten van de rest van de vakantie.
    Vandaag ben ik aan nog drie bedrijven voorgesteld dus ik verwacht de WW niet te halen, maar daarover later meer.
    Groetjes en dikke knuffels van kinders en kleine kleinkinders

• 24 Juni 2014 - 19:52

Cor En Jacqueline:

Wat een vette pech, maar goed dat dit niet aan het begin van de vakantie is gebeurd, zou nog maar even genieten thuis kun je ook niets doen.
    Liefs cojacq

• 24 Juni 2014 - 20:38

Ad Van Wijk:

Hallo mensen,
    Ik vind dat verband een beetje hoog zitten. Zou veel dichter bij de tenen moeten beginnen, dan wordt die voorvoet ook niet zo dik. Hebben jullie de foto's meegekregen? Anders zou je bv na 10-14 dagen opnieuw foto's moeten maken en vergelijken of de stand goed gebleven is. Als dat niet het geval is zou er alsnog gips om moeten. Bij veel pijn zoals nu lijkt het zinvol niet te belasten dus inderdaad de krukken anders te gebruiken.
    Groetjes,
    Ad

• 25 Juni 2014 - 12:06

Ronald En Nicole:

Hallo Ans en Wim.
    Jullie hebben al veel reacties gehad en dus doen wij er nog maar eentje bij! Vervelend en pijnlijk bovendien. Verstandig dat jullie gewoon even wat rustiger aan doen en niet hals over kop naar NL doorrijden. Heb je niets aan, want daarmee wordt het echt niet sneller beter. Gun Ans wat rust en geniet samen (als het kan) van de (zeer)plaatselijke omgeving, natuur en het mooie weer. En Wim, met boodschappen doen op de fiets en een kleine omweg op de heenreis, kom je toch al snel aan de nodige kilometers!
    Hopelijk neemt de dikte van de voet/enkel snel wat af en daarmee ook de pijn en kunnen jullie samen toch nog leuke dingen doen tot het einde van de vakantie.
    Groetjes Ronald en Nicole

• 25 Juni 2014 - 17:16

Eric En Sonja:

Nog even een berichtje bij gister geschreven. Slim want gisteren is voorbij.
    Maar verstandig dat jullie er toch nog het beste van proberen te maken. Zoals we al zeiden,
    Geniet van wat er nog te genieten valt. Laat je maar lekker verwennen meid.
    Liefs Eric en Sonja

• 25 Juni 2014 - 21:42

Henk En Katri:

Lieve mensen ,wat een enorme pech. Komen juist thuis van onze reis naar Kroatie. Paar dagen geen wifi op de camping,dus ook geen reisverslagen kunnen lezen. En dan lees je van je ongelukkige val!
    Gelukkig zit het grootste deel van de reis erop. Hopen ,dat de pijn minder wordt en dat jullie je reis in aangepaste vorm ,voort kunnen zetten.
    Lieve groet Henk en Katri

• 26 Juni 2014 - 12:02

Kees En Addie:

Lieve mensen wat lees ik nu, je begrijpt wel dat we weer achterlopen met het lezen van de reis verslagen. Wat een pech Ans hopelijk reageer je goed op de pijnstillers. De laatste week rustig aan en hopelijk genieten van omgeving en mooi weer
    groetjes Kees en Addie